• Przejdź do treści

Czego szukasz?

Szkoła Podstawowa
im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy.

(16) 622 36 95 kontakt@spwiazownica.edu.pl Biuletyn Informacji Publicznej Przejdź do Facebook.com

Szkoła Podstawowa im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy.

Godło Polski Logotyp
  • Dla Rodziców

  • Dokumenty

  • Klauzula informacyjna zgodna z RODO

  • Patron szkoły

  • Historia szkoły

  • Deklaracja dostępności serwisu Szkoły Podstawowej im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy

  • Odjazd autobusu

  • POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA.

  • Bezpieczny internet.

  • SAMORZĄD SZKOLNY

  • Kontakt

Godło Polski Logotyp

Szkoła Podstawowa
im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy.

Poprzednia strona

Aktualności

Strona główna Aktualności Stypendium za wyniki w nauce.

Stypendium za wyniki w nauce.

UCHWAŁA NR LXXI/524/2023 RADY GMINY WIĄZOWNICA z dnia 4 sierpnia 2023 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania stypendiów dla uzdolnionych dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych z terenu Gminy Wiązownica

Opublikowano: 4 września 2023 21:17
Kategoria: Aktualności
Wyświetleń: 94
Wydrukuj
Udostępnij

Zobacz również

  • SPOTKANIE Z RODZICAMI.
  • Nowy rok szkolny, nowe wyzwania i nowe szanse...
  • Inauguracja roku szkolnego 2023/2024
  • Stypendium za wyniki w nauce.
  • Zajęcia taneczne.
  • „PIKNIK WESOŁEGO ZIEMNIAKA”

Załączniki

stypendium dla uzdolnionych uczniow [836.67 kB]

Dodatkowe informacje

Adres

Szkoła Podstawowa im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy

Ulica Szkolna 14

Wiązownica 37-522

NIP 792 222 15 69

REGON 000663195

Kontakt

tel.: (16) 622 36 95

e-mail: kontakt@spwiazownica.edu.pl

Statystyki odwiedzin

Gości obecnie: 4

Odwiedzin: 764693

Realizacja: superszkolna.pl Wszelkie prawa zastrzeżone © Szkoła Podstawowa im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy
  • „W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem, o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, aby umiał być nie tylko z drugimi, ale i dla drugich.” Jan Paweł II