REGULAMIN GMINNEGO KONKURSU KOLĘD I PASTORAŁEK „ LEĆ KOLĘDO, LEĆ …” – Wiązownica 2022
I Organizator:
1. Organizatorem Gminnego Konkursu Kolęd i Pastorałek jest Gminne Centrum Kultury w Wiązownicy i Szkoła Podstawowa im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy.
II Patronat:
1. Gminny Konkurs Kolęd i Pastorałek „Kolędujmy on-line” odbywa się pod honorowym patronatem
Wójta Gminy Wiązownica Krzysztofa Strenta.
III Cele konkursu:
1.Popularyzowanie tradycji kolędowania przez dzieci, młodzież i dorosłych.
2 Kultywowanie tradycji związanych z kolędowaniem.
3. Możliwość rozwoju talentów i zainteresowań.
IV Uczestnicy:
1. W konkursie mogą wziąć udział: soliści i zespoły wokalne (do 8 osób) w IV kategoriach wiekowych:
I – dzieci z oddziałów przedszkolnych,
II – uczniowie klas I – III,
III – uczniowie klas IV – VI,
IV- uczniowie klas VII-VIII,
2. Szkoła / świetlica może zgłosić w każdej kategorii wiekowej po 3 solistów oraz po 2 zespoły wokalne.
3. Solista lub zespół wykonuje jedną kolędę lub pastorałkę.
V Zgłoszenia:
1. Nagranie utworu konkursowego ( obraz i dźwięk) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres gck@wiazownica.com lub gimwia@poczta.onet.pl. W temacie emaila prosimy podać: Konkurs Kolęd i Pastorałek.
2. Przesłanie karty konkursowej (w załączniku) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz wyrażeniem zgody przez uczestnika oraz jego rodziców lub opiekunów prawnych na publikację i przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych oraz zdjęć na potrzeby promocji konkursu (zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Informacje dotyczące organizowanego konkursu będą zamieszczone na profilu Facebooka Gminnego Centrum Kultury w Wiązownicy, Szkoły Podstawowej im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy oraz stronie internetowej Gminy Wiązownica.
4. Zgłoszenia wraz z kartą konkursową należy przesłać do 17 stycznia 2022r. (do godz. 18.00).
VI Kryteria oceny:
- dobór repertuaru, zgodność tematyki z charakterem konkursu,
- muzykalność i warunki głosowe wykonawców,
- ogólny wyraz artystyczny,
- staranność i dokładność wykonania (znajomość tekstu i melodii),
- oryginalność interpretacji.
VII Rozstrzygnięcie konkursu:
1. Powołane przez organizatorów jury wyłoni zwycięzców konkursu.
2. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie profilu FB Gminnego Centrum Kultury w Wiązownicy oraz Szkoły Podstawowej im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy.
3. Koncert Laureatów Gminnego Konkursu Kolęd i Pastorałek odbędzie się 23 stycznia 2022r. o godz. 15.00 w Gminny Centrum Kultury w Wiązownicy.
VIII Nagrody:
Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają dyplomy, a laureaci dyplomy i nagrody rzeczowe.
IX Uwagi dodatkowe:
1. Sprawy nieujęte w regulaminie rozstrzyga ostatecznie organizator.
2. Szczegółowe informacje pod numerem tel. 667 808 844.