Tutaj powinien być opis

REGULAMIN GMINNEGO KONKURSU KOLĘD I PASTORAŁEK „ LEĆ KOLĘDO, LEĆ …” – Wiązownica 2022

 

 

I  Organizator:

1. Organizatorem Gminnego Konkursu Kolęd i Pastorałek jest Gminne Centrum Kultury w Wiązownicy i Szkoła Podstawowa im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy.

 

II  Patronat:

1. Gminny Konkurs Kolęd i Pastorałek „Kolędujmy on-line” odbywa się pod honorowym patronatem

Wójta Gminy Wiązownica Krzysztofa Strenta.

 

III Cele konkursu:

1.Popularyzowanie tradycji kolędowania przez dzieci, młodzież i dorosłych.

2 Kultywowanie tradycji związanych z kolędowaniem.

3. Możliwość rozwoju talentów i zainteresowań.

 

IV  Uczestnicy:

1. W konkursie mogą wziąć udział: soliści i  zespoły wokalne (do 8 osób) w  IV kategoriach wiekowych:

I – dzieci z oddziałów przedszkolnych,

II – uczniowie klas I – III,

III – uczniowie klas IV – VI,

IV- uczniowie klas VII-VIII,

 

2. Szkoła / świetlica  może zgłosić w każdej kategorii wiekowej  po 3 solistów oraz po 2 zespoły wokalne. 

 

3. Solista lub zespół  wykonuje jedną kolędę lub pastorałkę.

 

V  Zgłoszenia:

1. Nagranie utworu konkursowego ( obraz i dźwięk)  należy przesłać pocztą elektroniczną na adres gck@wiazownica.com lub gimwia@poczta.onet.pl.  W temacie emaila prosimy podać: Konkurs Kolęd i Pastorałek.

 

2. Przesłanie karty konkursowej (w załączniku) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz wyrażeniem zgody przez uczestnika oraz jego rodziców lub opiekunów prawnych na publikację i przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych oraz zdjęć na potrzeby promocji konkursu (zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

3. Informacje dotyczące organizowanego konkursu będą zamieszczone na profilu Facebooka Gminnego Centrum Kultury w Wiązownicy, Szkoły Podstawowej im. Księdza Stanisława Sudoła                       w Wiązownicy oraz stronie internetowej Gminy Wiązownica.

 

4. Zgłoszenia wraz z kartą konkursową należy przesłać  do  17 stycznia 2022r. (do godz. 18.00).

 

VI  Kryteria oceny:

- dobór repertuaru, zgodność tematyki z charakterem konkursu,

- muzykalność i warunki głosowe wykonawców,

- ogólny wyraz artystyczny,

- staranność i dokładność wykonania (znajomość tekstu i melodii),

- oryginalność interpretacji.

 

VII Rozstrzygnięcie konkursu:

1. Powołane przez organizatorów  jury wyłoni zwycięzców konkursu.

 

2. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie profilu FB Gminnego Centrum Kultury w Wiązownicy oraz Szkoły Podstawowej im. Księdza Stanisława Sudoła w Wiązownicy.

 

3. Koncert Laureatów Gminnego Konkursu Kolęd i Pastorałek odbędzie się 23 stycznia 2022r.  o godz. 15.00 w Gminny Centrum Kultury w Wiązownicy.  

 

VIII  Nagrody:

Wszyscy uczestnicy konkursu  otrzymają dyplomy, a laureaci  dyplomy  i nagrody rzeczowe.

 

IX  Uwagi dodatkowe:

1. Sprawy nieujęte w regulaminie rozstrzyga ostatecznie organizator.

2. Szczegółowe informacje pod numerem tel. 667 808 844.